Sunday, May 15, 2011

ronda2 .. hahah

hari nh aq bosan giler2 duk umah , nk tgk tv , xde 1 un citer yg aq berkenan di hati  ,, jd aq un g lah ronda2 at kg aq nh ,, tok pengetahuan korg lah kan , nh 1st time aq ronda2 at kg nh untuk cuti sem kali nh , selepas 15 hari at umah .. hahahha :) .. bukan lah aq x kuar umah langsung  ,, cume aq x pusing2 at kg nh je ,,, lau kuar un g bandar , g pasar n  xde mase aq nk pusing2 at kg nh ....

 aq pusing2 naik motor aq  .... errmmm dh lame tol aq x naik motor , padahal br semalam aq naik motor g lepak2 gan kwn aq .. hahahhaah.... lau ronda2 kena bwk motor slow2 sbb nak menikmati udara segar kg ,, tp segar ke ..... enatahlah


besh gak ronda2 nh ,, hilang lah gak bosan aq nh...


nh sungai kt kg aq ,, air dier sejuk besh mandi , mase kecik2 lu selalu gak aq mandi at sini , nak2 mase xde air ... mmg meriah giler r dulu sungai nh ... tp sekarang nh sungai nh sepi jer , aq un x thu nape , x penah dh aq tgk org mandi2 at sini ... kenapa???? entah aq un x thu ....



ha , nh plak aq nk cite sal keburukan at kg aq nh , n benda paling aq benci .. tahi lembu ... merata2 kt tengah jalan ,, malu seh lau org dtg at kampung nh ...yg pasti nh bukan tahi lembu aq , lembu aq semua lepak at dalam kandang kkkkk!!



busuk !!!!!!







4 comments:

t.w.e.e.t.y said...

best nmpak air sungai uh.ronda2 naik ego lgi best..hehe:-)

mohd rozmi amir said...

mmg besh un ... lagenda lg besh ... superb

t.w.e.e.t.y said...

ego is the best!!! amir saje jln2 ronda kg untuk bt post.kantoi...haha

mohd rozmi amir said...

nh r ,, mulut tempayan leh di tutup , mulut org x leh tutup .... arrrggghhhh koe mengantoikan aq wani!!!!!!!!!!!!

Post a Comment