Sunday, May 22, 2011

perpisahan..........


eeerrrmmmm sesuatu perpisahan mesti sgt menyakitkan , tp kite harus harunginyer dgn penuh kesabaran .... 

                        



hahahahahah weehhh jgn salah paham lah erk ,, aq bukan berpisah gan dia lah , x sangup aq nk berpisah gan dia .. aq syg dia sgt2 .... tp x thu lah lau satu hari t benda nh terjadi ....
errmmm .. sebenarnyer aq nk cerita sal perpisah dak2 kls aq nh , bukan dorg gaduh ke pe ,, perpisahan tempat tinggal jep lah ... lau dulu dorg g kls same2 , mkn same2 n lakukan semua benda same2 lah .. tp disebabkan ade sesetengah yg x dpt kolej lah pe lah , so terpakselah dorg berpisah ...

                       





first = FARHAN AKMA N IJAH
                                                                                  
lau dululah , kat mane ada ijah , kat situlah ada paan , tp lepas nh mmg susah r dorg .. paan kena duduk luar , ijah pulak duduk kolej tenggol .. jauh uh ...  mmg susah r dorg nak bersama lepas nh dorg nk berkepit

second = YAYA N FATIHAH
                                                                               
errmmm , minah dua org nh un same gak .. yaya dapt kolej tp dekat tenggol , si fatihah lah x dapat kolej n x dapat rumah sewa ,, kesian kt dia tp masalahnyer dia yg x nak ditolong , aq nk bg num2 umah sewa dia xnka sbb alasan tertentu .... mmg susah lah duduk luar nh  ...dorg berdua nh dh knl dr sekolah menegah lg ,, then dpt u yg same ,,, suke lah .. sampaikan handphone same , laptop same .. semua benda lau boleh dorg nak same kot

third = WANI N IZZAH
                                                                             
wani , mmg dia dh agak dah yg dia x dapat kolej , sbb umah dia sekangkang kere jep .. mmg x lah kan ... huhuh lepas nh susahlah dah wani nak dapat bau ****** izzah ,, misti wani akan angau giler lah lepas nh kat bau benda uh ,, sabar erk wani dunt sedeh2 hahah ... 

4rd = EIRA N KAMA N MAI N NIEZA N IZYAN
                                     


                                                   
errrrmmm ,,, yg nh lagi lah terok ... tp nasib lah semua dpt kolej cume duduk berjauhan je ... ira n kama , dapat perhentian .. mai dapat tenggol ... izyan lak dapat duyung .. n niza status dia masih lagi lom pasti ,, sbb pe yg dia tempah ai uh dibatalkan n kena tempah lain .. so rase nyer tenggol lah

5rd = ABBY N RAIHA N SYEKA
                                              
antara dorg bertiga nh , hanya sorg je yg dpt kolej ,, abby , dia dapat kolej kapas .. raiha n syeka x dpt kolej , so dorg terpakselah stay luar .. raiha dpt rumah dekat tanjong , nasib baik dekat .. syeka dekat petronas gan  kinah ...

errmmm nakpaknyer nh jelah group2 or pasangan2 yg berpisah ,, yg lain uh tetap kekal bersAme ... terutaMa dak-dak lelakI R ..... hahahhahahah                     

4 comments:

miss tweety said...

sdey aku bace post nih. mir,aku pn xnk dh bau uh. insaf aku.haha...ksian diorg yg duk umah sewa...mkn mnum cm ner. aku rse umah aku pling jaoh kot. tp skurang2nya mkn mnum aku trjaga. cian diorg.hurmmm:-(

KiMiEYZ (JUST-THINK) said...

kita masing2 ade khidupan masing2..lmbat laun nnti kita ade kehidupan kita sendiri jugak..semuanya atas kita..jd,ade hikmahnya jugak duk luar..bley berdikari,bley belajar masak,boleh belajar cara hidup untuk masa depan...itu saja dari saya,setiap benda ade pro dan kontranyer..salam..

me fairy's said...

:') sedeyh gak... mesti jadi stlye mase sem 1 dulu. jumpe time kelas jew. pas abes klas wat hal memasing. yela, hal umah tangge masing2... tapi tapala. btol kata kimie. sume mende ade hikmah nye... :)

KiMiEYZ (JUST-THINK) said...

paan..aq sbnarnyer sedih gak..susahla cket nk ngam mcm dulu2..hurmm..aq ckp mcm tu sbb nk bg kata2 semangat kat org yg brpisah uh...pepun..harap sem depan lebih baik dari sebelum nie..amin..

Post a Comment