Sunday, May 15, 2011

aq yg sengal

 





eeerrrrrmmm , kenapalah aq nh x berubah2 ,, aq x thu nape gan aq nh .... aq x pandai jga dia , aq nh x romantik langsung, dh lah sengal , senget lak uh  ... eerrrmmm ,,,biasenyer tiap2 malam ktorg ber2 akan webcam start dr kul 1 sampai lah kul 4 paling maksimum ... giler ... tp dah dua ari dh ktorg x webcam sbb aq x nak , mcm2 alasan bg kt dia , aq ckp xde mood lah pe lah ... kenapa gan aq nh?????? cam semlm aq bg alasan kt dia , yd dia nk g org kawen  hari nh so aq suh dia tdo n x yah webcam ,, dia mtx gak , sekejap un ok lah.. tp aq xnk gak ... errmmm kesian kt dia tp entah lh aq un x thu nape gan aq nh .... kadang2 ok , kadang2 x ..dulu lau mood aq x ok , aq wat derk je kat dia lau tersermpak + dgn muke masam lg ,, padahal dia xde salah pe2 un .... kdg2 slah org lain , aq lepaskan kt dia ... dh lah mase uh dia menderita gan aq sbb "sumthing" yg xleh aq citerkan kt sini ... hidup dia selama nh sgt2 menderita dgn aq tp dia masih syg kt aq , aq je yg sengal x pandai nk layan dia........

7 comments:

KiMiEYZ (JUST-THINK) said...

aduh...mir..lebih kurang macam citer aq r..huhu...ouh..ptut r tdo kul 4 slame nie..date ey?ckap kat aq...die pun same...hahaha..

t.w.e.e.t.y said...

adooiii mamat nih.asyik bt salah jew kt dye uh. nsib bek dye uh syg ko sngt2. tp xpe...skurang2nya ko cpt sdar. law dye bace post ko nih gerenti trharu. 2 la gunenye blog nih.tp better ko ckp sndri ngn dye or mntak maaf sndri. law ko bley tulis cm nie kt blog x mustahil ko bley ckp trus jew kt dye. lagi terharu dye uh. pasal ko sengal uh aku stuju.hahaha...xde r,bg aku ko cume x pndai nk tnjuk syg ko kt dye. lagipon syg x semestinya perlu dtunjuk.mamadai dye tau ko syg dye. 2 dh ckup kot. tp law tnjuk lg baik..hehe

mohd rozmi amir said...

cpt tol korg komen2 kan??? hahah
kimi :: senasib nl kite ... hahahah koe un skang nh sibuk webcam ke?? ptt r xde on9 at fb dh ...
wani :: manuasia x lari dr wat salah .. hahah ... aq engal koe setuju ???? arrrggghhhh

t.w.e.e.t.y said...

mmg r mnusia xlari dri bt salah...tpi kbnyakkan mnusia tau wat salah tp malu nk mintak maaf... aku xckp ko...aku maksudkan mnusia len.hahah.. ko marah kew aku ckp ko sengal? xpew..ko marah law aku pujuk ckit ok r. ko an dlm aty ade taman..siram air ckit dh ok blik. hehe

mohd rozmi amir said...

xde makneyer nk marah2 hahahah ... wani takot !!!

t.w.e.e.t.y said...

xde maknenye nk takot2 hahahah...

KiMiEYZ (JUST-THINK) said...

lebih kurang r..aq x on9 r,xdenyer webcam cam ko..uh..haha,aq bkak blog je skunk..

Post a Comment