Tuesday, May 10, 2011

kami





nh cite aq gan dia ,huhuhuhuhh ktorg nh giler2 sikit , tiap2 malam mesti nak tgk cite same2!! wajib melainkan dah xde cite besh br lah ikut haluan masing2 , sebenarnyer dah lama dh ktorg wat cam nh dr cuti sem yg lepas agi dh..tp xde r selalu ,kadang2 jep . skang nh je tiap2 ari mesti kena tgk cite yg same .. cop jgn salah angap lak, dia kat umah dia , n aq kat umah aq ... bukan pe sebenarnyer ktorg bosan lah lau tgk tv asyik2 sorg2 , mak ayah aq tgk tv lain . same gan dia .... BOSAN.. jd tiap2 ari ktorg akn cr ari cite ape yg besh tayang kt tv ari uh , kadang aq cr n selalunyer dia r yang cr .. lau cite uh x besh ke , megarut x tentu pasal ke .. ktorg same2 akn cr kt semua chanel cite pe yg ada , then tgk ... mase cite uh gah tayang ktorg mesti stop chat , iklan br r ktorg chat n komen2 sal cite uh o  try guess pe yg akan belaku next... sonok .. hahaha sengal ,, tp dia ada ckp ari jumaat nh dia nk tgk cite yg dia suke , aq lak jenis yg x suke cite yg cam uh ,,,, x thu lah nk tgk gak gan dia o ktorg  just buat hal masing2 ,,, hehehhehe :)  

4 comments:

MiSh cHaa said...

oke comel.. hehe

budak uitm said...

hahahahh... :)

lyana said...

(^_^)

anne said...

waaa....beshh nyerrr....hehee

Post a Comment