Tuesday, May 10, 2011

hm111?a (tiru cara kimi) sweetz

weeeehhhhh aq dh rindu korg giler2 nh ,,, ayooo  sudah x leh tahan ma... nak2 lepas bc post kimi n tgk video wani , aq trus  rase nak ajak korg semua balik dungun skang gak !!!!! hahahah mmg giler , aq x tahu lah pe sebab yg aq jd giler mcm nh HM111?A , aq mmg bersyukur sbb kt sekolah kat university aq  dapat classmate yg besh2  ,, tp kali nh super power lol!!!! .... eerrmmmm windu korg ... tp lam mase yg same aq gah risau gak nh gan hm111?a , aq thu sebenarnya byk masalah dalaman tp  korg diam2kan je , aq harap sgt2 korg semua dpt lah setelkan semua poblem dgn baik k .. kite semua family , air yg dicincang x kan putus , harap2 sem depan semua dh okkk k!!! eerrmmmm ckp lak sal sem depan , de lg satu benda yg wat aq sgt2 risau .. sal duduk luar ,, adoyaiii , kenapalah korg semua x dpt kolej???? risau lah lau pas nh korg semua wat hal masing2 je ,,, harap2 x r ok??? amin :)

2 comments:

t.w.e.e.t.y said...

bantula kami yg duk luar nie...jgn asingkan kami k.hehe

budak uitm said...

insyallah selagi sy blh bantu sy akan bantu :)

Post a Comment