Friday, August 19, 2011

kenapa org menyampah gan kiter???

kenapa org menyampah gan kiter ??



1. mesti sebab perangai kiter
(mmg susah nak puaskan hati semua org , tp org yg nak menyampah gan perangai kiter nh dia uh bagus sgt ker? jangan paku dulang , paku serpih mengata org dia yg lebeh2nyer ?

2.sbb org uh mmg x suker kiter
(kadang2 , ade sesetengah org uh , dia x wat pe2 uh yg leh menyakitkan atie kiter tp diri dia uh sendiri yg menyebabkan org x suker gan dia ..huhuh redha jep lah )

3.kate2 kite
(bak kate pepatah .. terlajak perahu boleh diundur , telaka kater dh xleh nak wat pe2 dh .. so jagelah ape2 yg kite nak ckp uh..lg satu tolong lah elakan diri kiter dr menipu , lau org thu kiter menipu , mmg spi sudah lah org uh xkan suker gan kiter)

4.sbb org uh jelouse gan kiter
(huhuh yup org akan x suke gan kiter biler org uh jelouse gan kiter ,, mcm2lah benda buruk dia bakal create n citer2 kan org bg memburukan diri kite yg SUCI itu )

bagi diri aq nhlah faktor2 penyebab utame kenapa org benci gan kiter !! dh thukan ? so xyahlah buat lg ..


p/s:: mampukah aq ??? aq nh cakap jep lebeh.. tp habuk takde


1 comments:

luqman zakaria said...

macam macam sebab orang x suke kite..orang bile x suke kite..buat la ape ape pon dorang tetap x suke jgk..

Post a Comment