Tuesday, April 24, 2012

kasut sekolah

tetibe lah plak malam nh gatai tangan nak menaip kat sini , selepas dh bape lame x jenguk blog nh .. huhuhu
td mase gah basuh kasut sukan yg terlampau kotor sbb "sering digunakan" lah sangat , teringat plak kenangan zaman waktu sekolah dulu .. mase form 1 aq pakai kasut sekolah putih .. mesti semua penah pakai kasot sekolah wane putih kan ??? sumpah aq  x suker giler  .. sebab cepat kotor !!!  mane x kotor ,, pagi2 dh kena berhimpit lam bas , kira oklah lau dapat masok lam perot bas .. lau x berdiri kat pintu baslah jawabnyer ..sedeh2 ..aq nh plk jenis xleh  pki benda2 yg kotor , mesty aq rase xde mood , rimas n semua benda x kena r .... jd bg memastikan kasot aq uh bersih tiap2 hari  , aq terpakselah basoh kasot aq tiap2 ari .. heheh bodoh kan ..tp x pe janji aq selesa .. biasenyer aq akan basoh bahagian luaran jer r , lepas tu letak kapur then sumbat kat bawah peti ais .. heheh .. ade x sesiape yg wat cam aq? ke aq sowang je yg wat keje bodoh nh .... hahah


2 comments:

Izzah Ab Aziz said...

giler bagus kau amir, susah nak cari lelaki mcm kau.. adik aku pun basuh kasut sekolah setahun sekali agaknyer. hahaha

mohd rozmi amir said...

hahahah .. xde r .. aq cume x suker kasot uh kotor

Post a Comment